RSS Feed

Æble eller pære…?

Æbler eller pærer…?? Det kommer jeg ind på senere…. Bare følg med 😘

20140122-110412.jpg

SÅ er 2014 dæleme skudt igang, og det er i den grad blevet tid til en update fra mig!

December var ikke kun kold og mørk, men for mit vedkommende også en meeeeget tung måned. Alt der kunne spises blev proppet i munden – også de fede og søde sager og BUM! så sagde vægten pludselig 73!! Argh…. Og øv!😦😖
Men sikke det gav mig et ordentligt spark i røven, da kalenderen først sagde januar 2014.
1 – 2 – 3 – sæt igang! 💪
Jeg meldte mig til en Nytårs-Challenge, hvor jeg blev godt og grundigt udfordret – både på søvn, kost, motion og fastedage.
Det var spændende og sjovt, og heldigvis var resultatet der med det samme. To uger inde i januar havde jeg smidt 4 kilo, og vægten var igen under de 70 kg. – pyyyha! 😊

En trist og kold tirsdag morgen tog jeg et billede af mig selv. Og JA, det er voldsomt grænseoverskridende for mig med de der helkropsbilleder. Men det skal nogen gange til, for at jeg rykker mig yderligere.
Og det slog mig, at jeg for første gang længe følte mig nogenlunde tilpas i min krop (og nu kommer det med æbler og pærer ind i billedet!)

20140122-110512.jpg

Jeg har altid været æbleformet. Alt fedt sætter sig omkring maven. Det betyder lange tynde ben, tynde arme og så en kæmpe bold midt i billedet. Jeg har altid hadet den form! Når jeg har været rigtig kæk, har jeg endda kaldt mig selv deform – for det er da ikke særlig skønt at se sådan ud!
Efter sigende skulle det heller ikke være særlig sundt at være æbleformet – men nok om det.
For at vende tilbage til den kolde og triste tirsdag morgen, slog det mig, at jeg rent faktisk er rigtig glad og stolt over, hvor langt jeg er nået med mit vægttab og træning.
Der er stadig lidt vej (og nogle kilo) endnu, but I’m getting there! 😊
Så her er “The (almost) naked truth…”

20140122-110550.jpg

Min plan er den samme, som jeg hele tiden har fulgt. En rimelig stram kost, dog uden at være fanatisk og uden at veje maden eller tælle kalorier (jeg er vel også snart rutineret) ☺️
Motion så ofte det kan passes ind i familie-skemaet. Det optimale er at træne badminton tirsdag, torsdag, Fatburner Bootcamp i Fitness World mandag og onsdag og så en enkelt løbetur hist og pist.
Motion giver resultater, energi, sultregulering og motivation.
Den gode kost giver resultater, energi og ikke mindst et kæmpe skuldeklap på mine helt egne skuldre! 👍👏
Målet for 2014 er at komme ned omkring de 62-63 kg.
Hvad er dit mål for 2014??? Del endelig på min facebook-side 😊

Vær gode og sunde ved jer selv derude – det er den bedste gave og investering, I kan give jer selv!
❤️ Andrea ❤️

One response »

  1. Flot billede…….. Super godt gået:-)

    Svar

Skriv et svar

