RSS Feed

Gør motionen lidt sjovere

Gør motionen lidt sjovere

20130714-213128.jpg

I sidste uge sad jeg en morgen med min trofaste skål skyr med bær og knas, og følte mig ærlig talt lidt tung i kroppen oven på et par dage med lidt for meget mad.
Jeg fik sagt, at jeg gerne ville lufte rulleskøjterne, hvor efter min kære mand med kækhed i stemmen foreslog, at jeg lavede min egen slags triathlon med løb, cykling og rulleskøjte.
Og det viste sig at være en fremragende idé!

Jeg fandt alle tingene frem – skøjterne, løbeskoene, cyklen, vandflasken og stopuret.
Det hele stod klart, så jeg kunne lave så hurtige skift som muligt – det var jo ligesom en del af det sjove…
Ind på løberuter.dk og lave tre ruter til de respektive sportsgrene, og så var jeg da helt motiveret og yderst spændt!!

Og klar, parat, start så fløj jeg afsted!

20130714-213156.jpg

Jeg valgte at rulle 6 km., cykle 9 km. og til sidst løbe 3 km.
Jeg var meget i tvivl om, hvor lange ruter jeg kunne klare, men det endte med at passe meget fint. Lidt over en times motion med høj intensitet og masser af fart på!
Der var en rocker fed måde at få motion på, og jeg skal helt sikkert gøre det igen – snart!
Mulighederne med at designe sin egen minitriathlon er jo uendelige, og hvad end man er vant til at træne eller helt ny i faget, er der mange muligheder.

Wuhuuu det var fedt manner!

2 responses »

  1. Tak, for en god blog🙂

    Svar

Skriv et svar

