RSS Feed

Sommerferie og målebånd :)

20130704-113708.jpg

Ferien er over os, og det betyder ofte en vægtforøgelse – men naj, ikke denne gang!!

Jeg er netop hjemvendte fra en uges ferie på vidunderlige Menorca.
Vi var en stor gruppe, der rejste sammen, så jeg var ofte ikke selv herre over måltidernes – hverken hvad vi skulle spise, eller hvornår måltidernes lå. Vi spiste aftensmad kl 22.00-23.00 stort set hver aften…
Det var lidt af en udfordring, men jeg valgte at fokusere på det luksuriøse i stedet for at lade mig gå på af det.
I lufthavnen slog det mig, at min kæmpe sportstaske vejede 22 kg. – præcis det antal kilo som jeg har tabt indtil nu! Jeg kunne jo have gemt hele min krop bag den kæmpe klump dødvægt af en taske, og jeg kunne knap nok løfte den – det var ret vildt!!

Nu er jeg hjemme igen, og efter lidt kærlige spark fra venner og bekendte er jeg igang igen. Har fundet skyr og bær frem, lavet aftaler med mig selv om, hvornår det næste måltid ligger, og har købt ind til hele ugen. Bum, så er vi igang igen!!

Dr er ikke sket så meget på vægten de sidste par måneder, så jeg var i skuffen og finde målebåndet frem. Det er ikke ofte jeg måler mig (desværre), for det kan være et super redskab!
Siden oktober hvor jeg startede min nye livsstil, har jeg smidt mere end 60 cm. over hele kroppen!!
Jeg har målt hals, overarm, lår, talje og numse, og hold nu op hvor er jeg skrumpet🙂
På numse og talje er der fx. røget 20 cm. hvert sted – så kan jeg bedre forstå, at jeg ikke længere kan passe mit tøj!

Jeg mangler at smide ca 3-4 kg. og nu må jeg altså lige tage mig sammen over ferien, så jeg kan nå målet inden jeg vender tilbage på arbejde til august.

Rigtig god sommer til jer alle sammen!!
And ❤

2 responses »

  1. Jeg nærer dyb, dyb respekt for dig og din sejhed🙂

    Svar

Skriv et svar

