RSS Feed

No Limits Race!!!!

Nedtællingen er startet, og nu er der kun én uge til, at jeg skal løbe det super seje No Limits Race.
Øj mand hvor jeg glæder mig!!

Søndag den 2. juni står den på 5 km. adventureløb for kvinder i Valbyparken med indlagte udfordringer undervejs – jeg er edder spændt på, hvad de har fundet på til os.
Jeg skal løbe på hold med 5 andre super seje tøser – bl.a. Tina, jeg var i Go’Kur-gruppe med på TV2 i januar og Annika Hayn fra Go’ Kuren 2011!

I denne uge skal jeg da vist lige have luftet løbeskoene lidt ekstra🙂
Ugens træningsprogram byder på følgende:
Mandag: stigningsløb og styrketræning
Onsdag: 5-6 km. løbetur
Torsdag: sommertræning i badmintonklubben inkl. løb
Lørdag: en rolig 5 km. løbetur
Søndag: NO LIMITS RACE!!!!

Nu har jeg jo, som tidligere nævnt, aldrig været den helt store løber. Men søger det jo bare ekstra dejligt, at dette løb handler om mere end bare løb. Jeg har udsigt til dejlig natur, hygge, fysiske udfordringer, goodiebag og forhåbentlig en skøn omgang på opleveren!
Wuhu det bliver skægt!!

20130526-222151.jpg

Skriv et svar

