RSS Feed

Gik jeg virkelig og så sådan ud??!

De fleste kvinder kender til følelsen. Inden man gik hjemmefra, havde man en god fornemmelse i kroppen. Håret sat, makeup’en lagt og det nye, smarte tøj var kastet på med omhyggelig præcision, så man så så slank ud som muligt.
Dagen efter ser man så billederne fra denne festlige aften og av av av… Det var da ikke sådan jeg så ud, da jeg gik ud af døren! Eller var det?

Jeg har altid hadet, at jeg ikke så ud, sådan som jeg følte mig!! Og det er helt sikkert, at alle billeder i ‘helt’ format (læs: med hele kroppen på billedet) skulle længst bagerst på hylden i det bagerste værelse🙂

Men nu har jeg så været i gemmerne. Der var ikke mange at vælge imellem. Jeg gætter på, at de ikke har været værd at fremkalde🙂
Før-billeder og efter-billeder. Og jeg advarer på forhånd – det er næsten uhyggelig læsning!!

20130515-194401.jpg

20130515-194410.jpg

20130515-194419.jpg

Det tog mig meget lang tid at nå her til. Med fare for at fejle, tør jeg godt love, at jeg ALDRIG vender tilbage til at se ud som på før-billederne.
Og I må alle hænge mig op på det!!!

Det kan jo være, at billederne kan virke som et rædselsbillede eller blot som motivation ,til at fortsætte jeres egen sunde livsstil og vægttab.

Jeg har kunnet gøre det, og I kan gøre det – ved I hvad, vi gør det sgu sammen!!!🙂

Kærligst Andrea

3 responses »

  1. Du ser skøn ud i dag!
    Dit smil og helt sikkert også din personlighed er skøn!

    Jeg glæder mig til at få mange gode opskrifter og diverse :b

    Svar
  2. Søde Andrea, du har altid set dejlig ud. Men det er skønt at se din nye, sunde, lækre form. Virkelig flot, og dit smil lyser jo endnu mere op end før:-)

    Svar

Skriv et svar

