RSS Feed

Go’Kuren er slut, men den sunde livsstil fortsætter, ik’??

Så er januar måned slut, hvilket også betyder slut på Go’Kuren. Det har været en KÆMPE udfordring og vanvittig oplevelse – og tænk at jeg har tabt yderligere 6 kg. på de fire uger!
140.000 danskere har været igang, og Danmark har tabt fantastisk mange kilo.
Når jeg søger inspiration og opbakning besøger jeg facebook-siden Luk munden og let røven!!! Tag et kig og del endelig siden, så flere danskere kan få en sund hverdag og tabe en masse kilo🙂

Men nu er jeg så på egne ben igen og skal kæmpe videre.
De sidste to dage har jeg fejret afslutningen på Go’Kuren med et glas fantastisk Amarone og lidt lækker mørk chokolade. Man skal vel øve sig i sit ‘ja tak’ (tak for tippen Christian Bitz)😉
Men nu er det op på hesten igen – ikke noget med at falde af så tæt på mållinjen. Christian Bitz gav mig den udfordring, at jeg skulle under 70 kg. inden marts – altså på kun fire uger. Puha det bliver hårdt!! Men hvor er det skønt med endnu en udfordring. Jeg vil jo helst ikke skuffe hverken ham eller mig selv… Vægten har vist ikke været under de 70 kg. i 10 år – så det bliver en festens dag, når det (snart) sker🙂

Smil til verden, lev sundt og nyd livet❤

One response »

  1. Dejlig blog du har! Glæder mig til at følge dig (er jo selv kæmpe-fan af Go’Kur, VBK og Bitz). Kig gerne forbi Light Delight på linzzay.blogspot.dk 🙂

    Svar

Skriv et svar

