RSS Feed

Huhej hvor det går!

Hej søde folk

Jeg håber alle er kommet godt ind i det nye år.
Og de der ønsker at tabe sig, håber jeg, er kommet godt igang med den nye sunde livsstil🙂
Det har været en begivenhedsrig uge for mig.
Go’Kur-gruppen blev kaldt til surprise-træning i Valby, hvor vi fik en dejlig træning og nogle gode fifs af personlig træner Oliver. Det bliver vist i Go’Morgen DK på tirsdag – og jeg vil gætte på, at det ikke ser kønt ud🙂
Efter træningen med Oliver tog vi videre til Fitness World og trænede lidt mere, indtil turen gik til Marriott Hotel. Her stod den på (s)underholdning med Christian Bitz. Han bød på sundhedstips, sundhedsmyter, sund mad, Le Gammeltoft ved dj-pulten og en smækker goodiebag fyldt med skønne ting!!
Idag har jeg holdt en skøn kærestedag med manden – UDEN børnene, og i fin Go’Kur-stil valgte vi at spille squash, gå i spa og til sidst spise en dejlig, sund middag på Bonjour Vietnam – kan virkelig varmt anbefales!!
Nu er der kun tre dage til næste vejning i TV, så jeg må hellere komme op og træne søndag og mandag, og så ellers få printet madplanen og indkøbslisten ud til uge 4 i Go’Kuren!
Forberedelse er nøglen til en sund livsstil🙂

God weekend❤

Skriv et svar

