RSS Feed

Et nyt år – et nyt og spændende kapitel i mit liv!

Året 2013 blev i den grad skudt igang med et ordentligt brag. Jeg fik den glædeligt julehilsen fra TV2’s Go’ Morgen Danmark, som gerne ville bruge mig til deres Go’ Kur 2013. Og selvfølgelig sagde jeg straks ja. Vægttabet er jo gået ret fint i vægtkonsulenterne, men efter en snær juletid kunne jeg rigtig godt bruge et energi- og motivationsboost. Og hvem kunne være bedre til det, end Hr. Christian Bitz.

Programmet blev skudt igang 2. januar og består primært af Christian Bitz og Claus Holms madplan. Og den kan VARMT anbefales!!
De har lagt vægt på mad med masser af smag, som ser lækkert ud! Det smager bare vildt godt!!
Hvis I ikke allerede har tilmeldt jer Go’ Kuren, bør I gøre det, bare så I kan få fingre i de lækre opskrifter!!
Simple retter, ikke særlig lang tilberedningstid og super velsmagende. Det opvejer i den grad, st jeg får langt mindre at spise end normalt.

Det siges, at kuren er hårdere end nogensinde, og jeg gør mit aller bedste, for at holde skruen i vandet. Motivationen er i top ogå jeg er gået helt amok i træning. Jeg træner 1-2 gange om dagen, med en blanding af alt muligt. Jeg løber, spiller badminton, går til Latin Mix, crosstrsiner, roer og styrketræner – og jeg er næsten blevet afhængig af al den træning!!

Idag var vi igen i studiet, og jeg var så heldig at få lov til at være i køkkenet hele morgenen med Claus Holm. Det var smadder hyggeligt, og vi fik lavet en masse lækre retter – kig endelig på go.tv2.dk🙂

På de første 12 dage har jeg tabt 4,3 kg. så nu må vi se, om jeg kan nå op på de 6 kilo, som Bitz har lovet…

I næste uge skal jeg træne med Bitz og Go’ Kur gruppen, ind og se One-man show med Bitz og så er vi på igen næste tirsdag morgen.

Jeg smider lige nogle biller op af nogle af de retter, jeg har lavet de seneste to uger🙂

Er helt boblende af energi og glæde!
Andrea

One response »

  1. Hej Andrea

    Jeg synes du er super sej! Jeg husker dig jo fra Pinievej, hvor du var en lille gymnastikglad pige, der dårligt kunne tage et skridt uden at lave en vejrmølle eller gå på hænder :o)

    Hatten skal af herfra for din nye stil :o)

    Knus Iben

    Svar

Skriv et svar

