RSS Feed

Fattig på kalorier – rig på smag!

I diverse magasiner kan man ofte finde opskrifter på sund mad.

Mine opskrifter er ikke kun på sund mad. Sund mad er ofte rig på de gode fedtstoffer og kulhydrater –   men disse er bestemt ikke slankende.

Mine opskrifter er på lækker og slankende mad – til dem der har brug for at tabe sig!

Jeg kan garantere, at

– opskrifterne ikke indeholder tilsat sukker

– opskrifterne har et meget lavt fedtindhold

– opskrifterne er kalorielette

– opskrifterne er rige på mineraler og vitaminer

Opskrifterne beror på masser af grøntasager og proteiner fra kød, fisk, ost og æg samt masser af friske krydderurter og tørrede krydderier.

Det er vigtigt for mig at få mest mulig smag ud af ingredienserne og at bruge dem på varieret vis.

Jeg vil prøve at bevise, at man kan lave stort set alle de klassiske retter – blot på en anderledes måde – fattig på kalorier, rig på smag.

AH

6 responses »

  1. Fedt at du har gjort det!!!:))

    Svar
  2. Det er rart med en blog om sunde opskrifter !
    Jeg prøver selv og ændre livsstilen, den er bare lige gået lidt i stå men altså det er bare om og komme på hesten igem.
    Men når man laver maduge, så løber man hurtigt tør for ideer, så ser frem til nogle opskrifter !🙂 Jeg følger lige med her.

    Svar
    • Det er du da bare mere end velkommen til🙂
      Det er bare med at hænge i, og inspirere hinanden, når det er aller mest hårdt!!

      Svar
      • Ja det har du bestemt ret i ! Jeg har også en fane med opskrifter, som måske også kan inspirere dig der. Men vil helt klart følge med !🙂
        God dag

  3. Lyder rigtig godt, glæder mig til at kigge med🙂
    E sødemidler (både naturlige og ‘unaturlige’) en del af dit køkken?🙂

    Svar
    • Hej Lunaba
      Ja, sødemidler er en del af køkkenet🙂
      Jeg bruger både sødemiddel fra Isis og ‘strøsukker’ fra De danske vægtkonsulenter.
      Håber du kan bruge nogle af opskrifterne – der vil snart komme flere🙂

      Svar

Skriv et svar

